Odpowiedzi

2009-11-23T18:06:10+01:00
Mają tyle samo par odnózy (po 8) tzn.osiem jest wszystkich,nie par:D
Wszystkie one to stawonogi i pajęczaki.
pozdrawiam;)główne o to 2 chodzi;D
49 4 49
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:49:30+01:00
Wszystkie wymienione należą do Typu (Stawonogi), podtypu (Szczękoczułkowce), do Gromady (Pajęczaki). Dodatkowo mają wspólną Domenę (Eukarionty) i Królestwo (Zwierzęta).
Maja po 4 pary odnóży krocznych.
Pasożyty wysysające soki roślin i płyny ciała zwierząt.
Roznoszą choroby.
10 4 10