Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:24:41+01:00
X - cena abonamentu w zł
y - cena minuty rozmowy w zł

{x+135y=96 zł x+95y=72 zł
{x+135y=96zł -x-95y=-72zł
40y=24zł
y=0,6 zł czyli 60 gr

0,6*95+x=72 zł
57 + x = 72 zł
x=72-57=15 zł
2009-11-23T21:00:22+01:00
X- abonament
y- koszt jednej minuty

układ równań:

x+135y=96
x+95y=72 /*(-1)

x+135y=96
-x-95y=-72

Dodajemy stronami:
40y=24
y=24:40
y=0,6zł czyli 60 groszy za minutę