Odpowiedzi

2009-11-23T18:09:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:08:52+01:00
Est On dla mnie pokarmem, który krzepi moją duszę i ciało, aby każdego dnia nieść miłość innym. Chrystus, jako najdoskonalszy z ludzi, jest dla mnie ideałem człowieka, do którego dążę. Chociaż wiem, że nigdy taki nie będę, to jednak proszę Go każdego dnia, aby dał mi tę łaskę, bym mógł być chociaż troszkę do Niego podobny w tym, co czynię, myślę i mówię. Abym postępował tak, jak On chce, abym myślał tak jak On, abym mówił te słowa, których On pragnie, abym widział w drugim człowieku to, co On zawsze widział, ale bym przede wszystkim zauważył nędzę samego siebie. Chrystus jako Bóg jest dla mnie prawdziwym drogowskazem i celem mojego życia. Proszę Go każdego dnia by pozwolił mi kiedyś oglądać Go w jego Królestwie. Chrystus jest więc dla mnie wszystkim, całym moim życiem. Pragnąłbym, aby móc powiedzieć za św. Pawłem: „żyję ja, już nie ja, ale żyje we mnie Chrystus".
1 5 1
  • ano
  • Początkujący
2009-11-23T18:14:59+01:00
Chrystus jest bardzo bliską mi osobą. Wiem, że zawsze mogę na niego liczyć, poprosić o coś i wiem że on mi nie odmówi. Czuje się bezpieczniej kiedy wiem że On jest blisko mnie i czuwa nade mną. Daje mi różne znaki kiedy coś źle robię. Nigdy mnie nie potępia. Jest takim moim przyjacielem na którego zawsze mogę liczyć - o każdej porze dnia i nocy.