Odpowiedzi

2009-11-23T18:09:39+01:00
To znaczy, że ludzie, którzy są dzielni i pewni siebie mają w życiu łatwiej i mogą przewodzić innym.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:11:14+01:00
Do odważnych świat należy, bo by go zdobyć trzeba zaryzykować, wykazać się inicjatywą, siłą i właśnie odwagą. Jeśli ktoś się boi, to nie podejmie żadnych działań, będzie członkiem szarej masy ludzi i nie będzie się wyróżniał. Świat należy do tych, którzy są przebojowi, wyróżniają się w tłumie i starają się osiągnąć w życiu jak najwięcej.
Odwaga to nie tylko parcie do przodu i brak strachu, to także umiejętność jasnego okazania swojego stanowiska, obrony go.
16 4 16