Odpowiedzi

2009-11-23T18:10:00+01:00
Ponieważ dał nam życie,wolność,10 Bożych przykazań
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:10:52+01:00
Ponieważ okazuje Ci tą miłość codziennie. To dzięki niemu istniejesz. Wszystko jest od niego uzależnione. Bóg pragnie aby żyło Ci się dobrze, to tylko ty sprawiasz swoim zachowaniem, że masz problemy. Bóg kocha wszystkich ludzi, w końcu jest ich ojcem, ich stworzycielem.
2 5 2
2009-11-23T21:57:41+01:00
-jest naszym stwórcą,
-jest blisko nas,
-możemy z nim zawsze porozmawiać,
-powierzamy mu tajemnice,
-ufamy mu,
-dał nam świadectwo wiary,
-dał nam wolność,
-dzięki niemu dostąpimy zbawienia,
-możemy odpokutować za grzechy.
1 5 1