Do podanych rzeczowników dobierz po 2 określające je przymiotniki o przeciwstawnych znaczeniach.
WZÓR:
piosenka - ładna
piosenka - brzydka

------------------------------
łagodny * naganna * negatywny * wielkoduszne * stronniczy * gwałtowny * pozytywny * sprawiedliwy * wzorowa * szlachetny * małostkowe * ohydny
------------------------------

postawa -
charakter -
bohater -
postepowanie -
czyn -
werdykt -

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:18:44+01:00
Postawa - naganna, wzorowa
charakter - łagodny, ohydny
bohater - pozytywny, negatywny
postepowanie - wielkoduszne, małostkowe
czyn - szlachetny, gwałtowny
werdykt - stronniczy, sprawiedliwy

mam nadzieje że pomogłam.; **
160 4 160
2009-11-23T18:21:30+01:00
Postawa-wzorowa
postawa-naganna

charakter-łagodny
charakter-ohydny

bohater-pozytywny
bohater-negatywny

postępowanie-wielkoduszne
postępowanie-małostkowe

czyn-szlachetny
czyn-gwałtowny

werdykt-stronniczy
werdykt-sprawiedliwy
61 3 61
2009-11-23T18:42:48+01:00
Postawa -naganna, wzorowa
charakter - szlachetny, ohydny
bohater - pozytywny, negatywny
postepowanie - małostkowe, wielkoduszne
czyn - szlachetny, gwałtowny
werdykt - sprawiedliwy, łstronniczy
43 3 43