Odpowiedzi

2009-11-23T18:18:39+01:00
Monarchia, republika
Forma unitarna
Forma federalna
Forma demokratyczna
Forma autokratyczna
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:18:40+01:00
Formy państwa :
1) Reprezentanta najwyższej władzy w państwie
- monarchia
- republika
2) charakter ustroju państwowego
- forma unitarna
- forma federalna
3) reżim polityczny
- forma demokratyczna
- forma autokratyczna
http://portalwiedzy.onet.pl/87467,,,,forma_panstwa,haslo.html
2 4 2