Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:19:32+01:00
Krowa - morowa, słowa, wymowa
żuk - stuk, buk, puk
ptaszek - fistaszek, Staszek, fraszek(jedna fraszka - kilka fraszek)
mucha - brzucha, słucha, chucha
pająk - nie mam zielonego pojęcia
5 4 5
2009-11-23T18:20:33+01:00
Krowa - głowa, mowa, słowa
żuk - kruk,stuk,buk
ptaszek - daszek,wujaszek, fraszek
mucha - dmucha,ducha,
pająk - łąk,bąk,pąk
2 5 2
2009-11-23T18:21:07+01:00
Krowa - zdrowa, udarowa, toporowa
Żuk - tuk, huk, łuk
Ptaszek - daszek, peszek, puszek
Mucha - ucha, ropucha, kłamczucha
Pająk - łąk, obłąk, rozłąk
1 5 1