Mam do was prośbę.
Wiem ze to łatwe ale ja z angielskiego nie jestem dobra..: (
Pomóżcie przetłumaczyć tekst;
Hello.
I am May Lee and I come from China. Today, I'm going to talk to you about an important festival in my cauntry, the Moon Festival. We celebrate it in autumn and it lasts one day. Befor the festival people prepare traditional mooncakes to eat or sent to their friend and relatives. On thah day Chinese families get together to celebrate the end of the hervest season. Later in the evening, families watch the full moon, eat mooncakes and sing moon poems. In China the moon symbolises beauty. The Chinese belive that on that evening little children can see a lady on the moon. When children make a wish to the Lady on the Moon, their dreams can come true. Eceryone has a great time.
Thank you for listening to me. Are there any questions?

z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2009-11-23T18:34:31+01:00
Hello.
I am May Lee and I come from China. Today, I'm going to talk to you about an important festival in my cauntry, the Moon Festival. We celebrate it in autumn and it lasts one day. Befor the festival people prepare traditional mooncakes to eat or sent to their friend and relatives. On thah day Chinese families get together to celebrate the end of the hervest season. Later in the evening, families watch the full moon, eat mooncakes and sing moon poems. In China the moon symbolises beauty. The Chinese belive that on that evening little children can see a lady on the moon. When children make a wish to the Lady on the Moon, their dreams can come true. Eceryone has a great time.
Thank you for listening to me. Are there any questions?

Cześć!
Jestem May Lee i pochodzę z Chin.Dzisiaj poszłam porozmawiać o istotnym festiwalu w moim kraju-Moon Festival.Obchodzimy to na jesień i trwa jeden dzień.Przed festiwalem ludzie przygotowują tradycyjne ciasteczka do jedzenia i piszą do przyjaciół i krewnych.W tym dniu chińskie zbierają się i kończą letni sezon.Później,wieczorem rodziny oglądają pełnię Księżyca,jedzą ciasteczka and śpiewają księżycowe poematy.Chińczycy wierzą ,że w ten wieczór małe dzieci mogą zobaczyć panią na Księżycu.Kiedy dzieci pomyślą(stworzą) życzenie to pani na Księżycu je spełni.To jest dobry czas dla wszystkich.Dziękuję tobie za wysłuchanie mnie.Czy masz jakieś pytania?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:35:07+01:00
Cześć nazywam się May Lee i jestem z Chin. Dzisiaj, opowiem ci o ważnym festiwalu w moim kraju, festiwalu księżyca. Obchodzimy go jesienią i trwa jeden dzień. Przed festiwalem można spróbować tradycyjnych księżycowych ciasteczek albo napisać do swoich znajomych. W tym dniu Chińskie rodziny świętują razem z okazji (hervest? co to) sezonu. Wieczorem rodziny oglądają pełnie księżyca, jedzą księżycowe ciasteczka oraz śpiewają wiersze księżycowe. W Chinach księżyc symbolizuje piękno. Chińczycy wierzą, że tego wieczoru, dzieci widzą panią na księżycu. Kiedy dziecko wypowie życzenie to ich marzenie może się spełnić. Ecyreone ma się świetnie. Dziękuje za wysłuchanie mnie. Jakieś pytania?


To było troszke trudne i za 8 punktów nie opłacało się robić ale masz szczęście.!!!