Wymień przykładygór wysokich średnich i niskich w Polsce.Do każdego przykładu dopisz nazwę najwyższego szczytu oraz jego wysokość.

góry wysokie-...........................-............................
góry średnie-............................-............................
góry niskie-..............................-...........................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:27:15+01:00
*góry wysokie - Tatry - najwyższy szczyt: Rysy 2499 m n.p.m.
*góry średnie - Sudety - najwyższy szczyt: Śnieżka 1602 m n.p.m.
*góry niskie - Góry Świętokrzyskie - najwyższy szczyt: Łysica 612 m n.p.m.
1 1 1
2009-11-23T18:53:53+01:00
Rodzaj gór Lokalizacja Nazwa szczytu Wys.m.n.p.m.
góry wysokie Tatry Wysokie Rysy 2499
góry średnie Beskid Niski Lackowa 997
góry niskie Wyspa Wolin Grzywacz 115

Niektóre mogą być złe, bo nie jestem pewna. Więc na wszelki wyprz sory :)