Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:22:22+01:00
Hińskie wyroby to bubel w por€wnaniu do naszych.Chińczycy stawiają na ilość a nie na jakość
2009-11-23T19:24:55+01:00
Import z Chin nie jest korzystny dla polskich firm włókienniczych i odzieżowych, ponieważ Polacy stają się bezrobotni i nie mogą znaleźć pracy. Do tego jakość wytwarzanych tam produktów jest bardzo niska.
2009-11-23T20:18:57+01:00
Dlatego że towar importowany z Chin jest dużo tańszy niż wyprodukowany w Polsce .