Odpowiedzi

2009-11-23T18:34:35+01:00
4*140=560cm
promień pnia to r=180cm/2=90cm
Obwód pnia wynosi: 2*pi*r=2*3,14*90=565,2cm
Nie zdołają objąć pnia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:35:16+01:00
Obw=180cm*π≈565
obw=2r*π
140*4=560
560<565
chłopcy<drzewo
Nie zdołaja objąć drzewa
Pozdro :)
2009-11-23T18:36:57+01:00
Srednica - 180 cm
promien - r = 90 cm
wzor na obwod koła
Ob = 2 * pi * r
Podstawiamy i otrzymujemy:
Ob = 2 * 3.14 * 0,9 m
Ob = 5,652 m

łączna rozpietosc ramion chlopcow wynosi 4*1,4 m = 5,6m

Odp. Chlopcy nie zdolaja objac drzewa.