Odpowiedzi

2009-11-23T18:42:11+01:00
1Greccy dramaturdzy rywalizowali między sobą, brali udział w konkursach zwanych agonami.
2.Jednym z największych dramatopisarzy w dziejech świata był Sofokles,który już jako szesnastoletni młodzieniec był przewodnikiem chóru .
3.Tragedię uwazano za najwazniejszy i najtrudniejsz gatunek literacki,jej istotę stanowił konflikt tregiczny.
4.Gdy odbywały się przedstawienia , widzowie przychodzili do teatru i sledzili losy hohaterów,doświadczając duchowego oczyszczenia zwanego katharsis.
5.Na konkursie trzeba było przedstawić trzy tragedie i jedna komedie, a 10 sadziów wybierało tego.kto zasłuzył na laur zwycięscy.
6.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:47:23+01:00
Marek wygrał konkurs, który polegał na rozwiązaniu krzyżówki.
Pójdziemy tędy, którędy prowadzą ślady zwierząt.
Ona powiedziała, że mnie nie lubi.
Nie udało mu się dostać piątki, ponieważ nie chciało mu się uczyć.
Miałem okropny wypadek, który śni mi się po nocach.
Wiadomo było, że nie pójdziesz na konkurs.
3 5 3