Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:36:24+01:00
Jest to doba. Doba atronomiczna to okres pomiędzy dwoma kolejnymi górowaniami Słońca nad horyzontem. Tak naprawdę trwa ona 23 h, 48 min, 56s.
5 3 5
2009-11-23T18:36:45+01:00
Pełny obrót wokół słońca to rok,a pełny obrót wokół własnej osi to dzień
Nie wiem o który z nich ci chodziło
4 3 4
2009-11-23T18:37:59+01:00
Okres pełnego obrotu ziemi nazywamy dobą gwiazdową.(trwa ona 23 godziny 56 minut i 4sekundy)

Proszę :)
3 3 3