Zad1
Na podstawie opisu rozpoznja rodzaj opadu lub osadu atmosferycznego:
a)powolny i gesty opad kropelek wody o średnicy 0,05-05mm
b)kropelki wody osadzone na podłożu wychłodzonym, lecz o dodatniej temperaturze
c) kryształki lodowe tworzące się na podłożu przy ujemnej temperaturze podłoża
d) kuliste i nieprzezroczyste ziarenka lodu o średnicy 2-5mm

odp
a)
b)
c)
d)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:40:10+01:00
A) mżawka
b) rosa
c) szron
d) śnieg
2009-11-23T18:41:56+01:00
A) deszcz.
b) rosa.
c) szron.
d) krupa śnieżna i lodowa.