Odpowiedzi

2009-11-23T18:42:00+01:00
Aglomeracja- dużo obszar gęsto zabudowany i zaludniony. Bardzo dobrze rozwinięty gospodarczo

konurbacja- typ aglomeracji. w skład konurbacji wchodzi kilka miast, które są równe sobie.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:28:42+01:00
Aglomeracja-są to zespoły blisko położonych miast i osiedli.
wyróżnia się dwa typy aglomeracji:monocentryczna i policentryczna.
Aglomeracja monocentryczna składa się z jednego dużego miasta i wielu mnieiszych.
Aglomeracja policentryczną czyli konurbację, tworzy wiele miast, wśród których nie ma ośrodka dominującego.

liczę że się przyda...pozdrawiam ;]
8 4 8
2009-11-23T23:24:38+01:00
Aglomeracja jest to zespół jednostek osadniczych, w którym jedno miasto odgrywa wyraźną rolę dominującą np. Warszawa

Konurbacja jest to skupisko miast, w którym żadne z nich nie odgrywa wyraźnej roli dominującej np. GOP
5 3 5