Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:39:30+01:00
Nie można stwierdzić że przypadek wszystko powoduje.Bóg jest istotą duchową której nie widzimy jest On wieczny trwał trwa i trwać będzie.Nawet gdybyśmy chcieli się Go wyrzec
2009-11-24T19:22:13+01:00
Nic nie dzieje się przez przypadek wszystko oparte jest na bogu,który jest fundamentem naszego życia.Jak by to powiedział mój tata "przypadki są ino w języku polskim''