Odpowiedzi

2009-11-23T18:52:28+01:00
1mm=10-3m
1nm=(10-9)/(10-3)= 10-6

wszystkie minusy to potęgi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:52:27+01:00
1 nanometr to 10 do minus szóstej mm
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T18:52:46+01:00
1 nm = 10⁻⁹ m
1 m = 10² cm = 10³ mm
1 nm = 10⁻⁹ m = 10⁻⁹ * 10³ mm = 10⁻⁹⁺³ mm=10⁻⁶ mm
1 mm = 10⁻¹ cm = 10⁻² dm = 10⁻³ m
0,1 nm = (1/10) nm = 10⁻¹ nm = 10⁻¹ * 10⁻⁶ mm = 10⁻¹⁻⁶ mm = 10⁻⁷ mm = 0,0000001 mm
Chyba jakoś tak :)