Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:55:00+01:00
1) chemiczny, lub matematyczny
2)np. pokuty
3) wyznanie grzechów
4) Sakrament ustanowiony podczas ostatniej wieczerzy
5)np. pomoc komuś
6)księża, biskupi itp.
7) najbliżsi (mama, tata)
8)rozmowa z Bogiem
1 4 1
2009-11-23T18:58:59+01:00
1) naszym do naśladowania jest, każdy dobrze czyniący człowiek
2) np. małżeństwa
3) dzięki niej wyznaje się w konfesjonale grzechy
4) tzw, komunia święta
5) .... miłosierny względem duszy to np. grzesznych napominać
6) in. kapłan
7) tworzą ją dziadkowie, rodzice, dzieci
8) np. Ojcze Nasz
1 5 1
2009-11-23T19:17:33+01:00
8. Rozmowa z Bogiem?
7. Tworzysz ją wraz z rodzicami i rodzeństwem?
6. Księża- inaczej?
5.Dobry...?(możesz go spełnić)
4.W liturgii chrześcijańskiej jest formą lub składnikiem uczty sakralnej?
3.Wyznanie grzechów?
2. ... małżeństwa?
1. Do naśladowanie?
1 4 1