Odpowiedzi

2009-11-23T18:52:52+01:00
Biegacz biorący udział w maratonie
2009-11-23T18:54:03+01:00
Maratończyk- amerykański dramat kryminalny z 1976 roku na podstawie powieści Williama Goldmana
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:40:36+01:00
Nazwa pochodzi od miejscowości Maraton w Grecji. Według Herodota po zwycięskiej dla Greków bitwie z Persami pod Maratonem w 490 p.n.e., armia perska zaokrętowała i wypłynęła w kierunku bezbronnych Aten. Widząc to, Grecy udali się co sił w nogach do miasta, przybywając praktycznie równocześnie z okrętami perskimi.