Odpowiedzi

2009-11-23T18:53:03+01:00
2009-11-23T18:55:20+01:00
Marta obchodziła swoje pierwsze urodziny w poniedziałek, a Bartek we Wtorek.


(poprawione)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:58:37+01:00
Marta -1.01. lub 8.07. lub 15.01 lub 22.01 lub 29. 01 -1995
Te daty wypadają w poniedziałek 1996 roku

Bartek-25.06,2.07,9.07.,16.07,23,07, 30.07,6.08, 13.0.8 .....
te daty wypadają we wtorek 1996 roku
1 5 1