Odpowiedzi

2009-11-23T18:53:51+01:00
No to wszelkiego rodzaju balony i serpentyny. xD
a poza tym klucze, świece i dużooo wosku.!; *

można też szpilki, buty i serca z imionami, życzę miłych andrzejeeek! ; **
2009-11-23T18:55:52+01:00
Mozna zrobic gwiazdki z kartony obklejone folia aluminiowa i na sznurkach.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:05:38+01:00
Ja polecam nietoperze w kolorze niebieskim wyciete z bloku techncznego i biale duszki z pergaminu wygladaja swietnie sama tak robilam w ubieglym roku.
Na rozciągniętych nitkach pod sufitem sali wieszałam nietoperza potem duszka , nietoperza itd. Zycze udanej dekoracji