Zad
Do odpowiedniego opisu stanu pogody w Polsce w okresie zimowym przyporzadkuj mase powietrza, ktora ja uksztaltowala

1) temp powyzej O⁰C, duze zamglenie, wiatr SW
2) temp ponizej -20⁰C, bezchmurne nieb, wiatr NE
3) temp ponizej -20⁰C, bardzo mala wilgotnosc powietrza, wiatr SE
4) temp okolo 0⁰C, zalkowicie zachmurzonie neiba, mzawka, wiatr NW

a) arktyczna
b) polarno-morska
c)zwrotnikowo-morska
d)zwrotnikowo-kontynentalna

odp 1)
2)
3)
4)

2

Odpowiedzi

2009-11-23T22:08:58+01:00
1 -c
2-a
3-d
4-b

Prosze bardzo... chyba jako jedyny je rowiązałem więc byłbym wdzięczny jakbyś dał najlepszą odpowiedz...
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T23:37:05+01:00