2. Blaszki miażdżycowe występują w tętnicach serca .
jaka to choroba ?

3. Zablokowanie nawet małego naczynia tętniczego w krążeniu wieńcowym uniemożliwi dostarczenie do części mieśnia sercowego .......... i .................
.................. . Doprowadzi to do ...................... mięśnia i w konsekwencji do zawału.
Jakie słowa wstawić w luki ?


4. Pacjentowi zmierzono ciśnienie krwi. Wynik był następujący 190 / 110 mm Hg . Napisz jakie trzy czynniki mogły wpłynąć na wynik pomiaru ciśnienia ?

3

Odpowiedzi

2009-11-23T18:56:11+01:00
1. Miażdżyca
2.doprowadzi to do skurczu mieśnia
3. stres , zmeczenie, skurcze miesniowe
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:55:52+01:00
2. choroba wieńcowa
3.Zablokowanie nawet małego naczynia tętniczego w krążeniu wieńcowym uniemożliwi dostarczenie do części mieśnia sercowego tlenu i substancji odżywczych . Doprowadzi to do obumarcia mięśnia i w konsekwencji do zawału.
4.
-stres
-zmęczenie
-niezdrowy tryb życia
3 3 3
2009-11-23T20:24:18+01:00
2. Blaszki miażdżycowe występują w tętnicach serca .
jaka to choroba ?
miażdżyca

3. Zablokowanie nawet małego naczynia tętniczego w krążeniu wieńcowym uniemożliwi dostarczenie do części mieśnia sercowego ....tlenu...... i ....substancji odżywczych.... . Doprowadzi to do ........martwicy.............. mięśnia i w konsekwencji do zawału.
Jakie słowa wstawić w luki ?


4. Pacjentowi zmierzono ciśnienie krwi. Wynik był następujący 190 / 110 mm Hg . Napisz jakie trzy czynniki mogły wpłynąć na wynik pomiaru ciśnienia ?
stres
otyłość
wypita kawa