Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:58:41+01:00
Pole równolegloboku a*h 15*h=60 15*h=60 /15 h=4
5*h= 60 5*h=60 /5 h=12
2009-11-23T19:02:03+01:00
Dane; szukane wzór;
a=15cm h1=? P=60cm2
b=5cm h2=?
P=60cm2
rozwiazanie
P=a*h1\2
60cm2=15*h1\2
120cm2=15h1
h1=8

P=b*h2\2
60cm2=5*h2\2
120cm2=5h2
h2=24cm
2009-11-23T19:17:00+01:00
P=60cm2
a=15 cm
b=5 cm
h1=?
h2=?

pierwsza wysokość:
P=a*h
60=15 * h / :15
4 = h1

druga:
P= b*h
60=5*h / :5
12 = h2