Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T19:01:33+01:00
Wysokość trójkąta równobocznego to (a√3)/2 gdzie a to bok trójkąta

(a√3)/2 = 12√3 | *2

a√3 = 24√3
a = 24

O = 24 * 3 = 78
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:02:55+01:00
H=a pierwiastek z trzech/2

12pierwiastek z trzech= a pierwiastek z trzech/2
24 pierwiastek z trzech = a pierwiastek z trzech
a=24
ob=3a
0b=72
2009-11-23T19:05:09+01:00
H=12√3
h=(a√3)/2
a=24
Ob=24*3=72