Odpowiedzi

2009-11-23T19:04:15+01:00
Naturalne : {0,1,2,3,4,5...}, są to zawsze liczby całkowite i dodatnie. Zbiór liczb naturalnych jest nieskończony

Całkowite : {..., -3,-2,-1,0,1,2,3,...}
Zbiór liczb całkowitych jest nieskończony

Wymierne : są to liczby dające się przedstawić w postaci ułamka

Niewymierne : są to liczby których nie można przedstawić w postaci ułamka, np liczby pod pierwiastkiem

Rzeczywiste : są to wszystkie liczby wiemrne i niewymierne
_______________________________
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:12:11+01:00
A = { -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5}
B = { 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7}

AuB = {-2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7}
AnB = {0, 1, 2, 3, 4, 5}
A\B = {-2, -1}
B\A = {6, 7}

Odpowiedź w 100% prawidłowa! ;)
1 3 1
2009-11-23T19:20:57+01:00
A == x∈<-2;-1;0;1;2;3;4;5)
B == x∈<0;1;2;3;4;5;6;7>
AuB ==<-2;-1;0;1;2;3;4;5;6;7>
AnB ==<0;1;2;3;4;5)
A\B ==<-2;-1>
B\A ==<6;7>