Odpowiedzi

2009-11-23T19:09:36+01:00
Każdy z nas jest inny: różnimy się wygladem zewnętrznym, wykształceniem, ilością posiadanych pieniędzy , zainteresowaniami, cechami charakteru.Jednak o wartości człowieka nie decyduje to jak wygląda , czy jest modnie ubrany i ma odpowiednie konto w banku, ale to , jaki ma charakter i jaki jest jego stosunek do innych ludzi. Na pytanie tematu odpowiadam więc, że to nie szata zdobi człowieka. Przytaczając odpowiednie argumenty postaram się tę tezę udowodnić.


ja z tej rozprawki dostałam 5. Mam nadzieję, że pomoże ;)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:12:51+01:00
Wielu ludzi mylnie ocenia ludzi po wygladzie, a przecież to nie ,,szata zdobi czlowieka''. Najwazniejsze jest jego wnętrze. To , co ma w srodku, jakim jest czlowiekiem, złym- czy dobrym. Słuszność mojej tezy postaram sie udowodnić w mojej rozprawce.
2009-11-23T19:21:40+01:00
Szata nie zdobi człowieka tylko jego charakter. Każdy człowiek morze się pięknie ubierać i to przyciągnie drugą osobę do siebie, ale to nie działa na dłuższą przyjaźń a nawet miłość. Wszyscy wiedzą że nie warto wybierać przyjaźni błędnie bo to morze być zwodnicze.
Wszyscy ludzie mają swój własny charakter ale niektórzy mogą udawać żeby zdobyć przyjaźń w nowym środowisku. Najłatwiej jest ocenić po wspólnych zainteresowaniach.