Odszukaj fragmenty i wypisz najważniejsze informacje dotyczące bohaterów : dyrektora , nauczyciela historii , polonisty , nauczycielki geografii , nauczyciela matematyki , nauczyciela w-f.

TO JEST Z LEKTURY "SPOSÓB NA ALCYBIADESA"
PROSZĘ JAK KTOŚ MA TĄ NOWĄ LEKTURĘ WYDANIE Z 2009 W ŻÓŁTEJ OKŁADCE NIECH MI POMOŻE.!
NAJLEPIEJ JAK BYŚCIE PODALI MI STRONĘ NA KTÓREJ SIĘ TO ZNAJDUJE.
BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA.
PROOOOSZE.!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:49:42+01:00
Http://www.bryk.pl/lektury/edmund_niziurski/spos%C3%B3b_na_alcybiadesa.charakterystyka_bohater%C3%B3w.html

;) nie wiem, czy nie będziesz musiała się tam zalogować, ale z resztą zobaczysz ;) myślę, że pomogłam
2009-11-26T19:40:19+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/64226-65-charakterystyka_alcybiadesa