Odpowiedzi

2009-11-23T19:08:54+01:00
Żylni brwa ciemno czerwona, płynie wolno jednostalnie
tetniczy pulsujacy strumien( krew wygląda jak by plula, duże cisnienie, barwa jasno czerwona
:):)
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:59:57+01:00
Krwotok żylny -barwa ciemnoczerwona(ponieważ zawiera dwutlenek węgla),tęmpo krwawienia płynie wolno,ciśnienie: słabe
krwotok tętniczy-barwa jasnoczerwona,wpływa pulsującym strumieniem (czyli szybko),i ma bardzo duże cisnienie.
32 4 32