Odpowiedzi

2009-11-23T19:09:12+01:00
Wypuszczać dzieci na dwór
często robić sprawdziany i kartkówki. wtedy wszczyscy będą na przerwach się uczyć a nie krzyczeć
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:11:36+01:00
Myślę że to pytanie powinniśmy zadać uczniom można to zmniejszyć poprzez rożne gry i zabawy w mojej szkole na przerwach jest puszczana muzyka nauczyciele nas uczący dają nam korepetycje jest dużo takich sposobów tylko trzeba do nich dojść gramy w gry i zabawy na stołówce jemy śniadanie nauczyciele są mili i uprzejmi bo my dla nich jestesmy
3 2 3
2009-11-23T19:24:18+01:00
Organizujac jakies konkursy na przerwach
-miec 5 minutowe przerwy
-
2 1 2