Odpowiedzi

2009-11-23T19:26:01+01:00
* dostep do wody
*zyznosc gleby
* czeste susze w rejonie
*inne kataklizmy
* chów zwierzat taz jest ograniczony chociaz by na dostep do wody , pastwiska do wypasu np bydła
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T00:17:07+01:00
Na rozmieszczenie upraw w Afryce wplywają:
-zyznosc gleby;
- dostęp do wody;
- susze nawiedzające dane regiony;
- kataklizmy nawiedzające dane regiony;
- okres wegetacji roślin na poszczególnych obszarach.