Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:18:26+01:00
Rzeźby:
1 Dawid (Michał Anioł)
2 Pieta
3 Maryja Opłakująca Pana Jezusa zdjętego z krzyża
4 Atena
5 Posąg Zeusa stojący kiedyś w Partenonie
Architektury;
1 Partenon
2 Bazylika św. Piotra
3 Latarnia w Faros
4 Kościół Mariacki
5 Wawel
Malarstwo:
Ostatnia Wieczerza
Dama z Łasiczką
Mona Lisa
Słoneczniki


Niewiem czy oto ci chodzi
2009-11-23T19:28:36+01:00
Rzeźba:
* ' Dawid ' Michała Anioła.
* ' Głowa Meduzy ' Fidiasz
* ołtarz główny w kościele Mariackim w Krakowie - Wit Stwosz
* ' Chrystus w ogrodzie oliwnym ' Wit Stwosz (płaskorzeźba)
* drzwi do baptysterium florenckiego - Andrea Pisano.
Architektura:
* projekt kopuły Bazyliki Świętego Piotra - Michał Anioł.
* Kapitol - M.Anioł
* Kaplicy Medyceuszy - Michał Anioł
* Palazzo Reale - Giuseppe Piermarini
* Villa Reale w Monza - - || -
Plastyka:
-
2009-11-23T19:37:44+01:00
Malarstwo:
Ostatnia Wieczerza, Mona Lisa
Dama z Łasiczką


Rzeźby:
Dawid (Michał Anioł), Posąg Zeusa stojący kiedyś w Partenonie, Pieta, Maryja Opłakująca Pana Jezusa zdjętego z krzyża


Architektura:
projekt kopuły Bazyliki Świętego Piotra -- Michał Anioł.
Kaplicy Medyceuszy -- Michał Anioł
Kapitol -- M.Anioł