Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:12:19+01:00
A) 140%=53.2
100%-x
140x=5320 /140
x=38 -> poszukiwana liczba to 38

b)0.4%-23.2
100%-x
0.4x=2320 /0.4
x=5800 -> poszukiwana liczba to 5800
5 2 5
2009-11-23T19:14:20+01:00
Znajdż liczbę której:
a) 140% jest równe 53,2

53,2 to 140 % liczby
x to 100 %

x=(53,2*100)/140=38

b) 0,4% jest równe 23,2.

23,2 to 0,4 %
x to 100%

x=(23,2*100%)/0,4%=5800
4 3 4