Odpowiedzi

2009-11-23T20:03:17+01:00
Ogłoszenie ! ! !
Dnia 15 sierpnia o godzinie 15;00 odbędzie się zebranie wsopólnoty.W celu tym będa przewidziane różne konkursy.Serdecznie zapraszam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:55:27+01:00
OgŁoSzEnIe!

Ogłaszamy darmowe lekcje dla wszystkich parafian, w których będziemy przybliżać istotę nadchodzącego adwentu i świąt Bożego Narodzenia. Mamy nadzieję, że pomoże to całej wspólnocie parafialnej w wystarczająco dobrym i godnym przygotowaniu się do tak ważnego okresu roku liturgicznego. Chętni proszeni są o zapisywanie się w zakrystii.

Anonim
2009-11-23T22:29:39+01:00
Przekarze 1.000zł na ludzi wierzących w Boga którzy giną w innych krajach bo wierzą w taką a nie inna wiare.