Odpowiedzi

2009-11-23T19:19:37+01:00
Wspułczesna młodzież posługuje się takimi znakami jak spadajlub nawet udzielaą si wulgaryzmami takimi jak przekleństwa świadczy o tym że nie mają kultury
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:30:45+01:00
Dzisiejsza młodzież często zupełnie nieświadomie nosi jako część swojego ubioru, bądź wykorzystuje w inny sposób znaki mające charakter religijny, które mają różna zadania i są symbolami. Te znaki to m. in. :
- Anarchia – forma struktury społeczno-politycznej, w której nie ma żadnej ukonstytuowanej władzy.
- Swastyka - znak zazwyczaj w kształcie równoramiennego krzyża, o ramionach zagiętych pod kątem prostym. Nazwa svastika pochodzi z sanskrytu i oznacza "przynoszący szczęście"
- Gwiazda Dawida - sześcioramienna gwiazda. Dla wielu ludów ten symbol był symbolem ochrony, przedstawiając jedność Nieba z Ziemią”.
I wiele innych.
Zdarza się jednak, że młodzi ludzie wiedzą, co oznaczają noszone przez nich symbole i obnoszą się z nimi. Chcą się w ten sposób wyróżnić lub okazać swoje prawdziwe uczucia co do dzisiejszego świata.