Odpowiedzi

2009-11-23T19:17:30+01:00
Zadaniem układu wydalniczego jest usuwanie z organizmu szkodliwych i niepotrzebnych substancji przemiany materii.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:17:55+01:00
Usuwanie zbędnych produktów metabolizmu(czy przemiany materii ;)
utrzymanie równowagi wodno-elektrolitowej
ununięcie zbędnych i szkodliwych substancji z organizmu
1 5 1
2009-11-23T19:23:38+01:00
Układ ten pracuje z nerkami dzięki czemu więcej roboty przechodzi na niego . Jest to układ który składa się z nerek oraz dróg wyprowadzających mocz pewne substancje na przykład nadmiar wody mogą być częściowo wydalane przez skóre lub wraz z powietrzem wydostać się z płuc
1 5 1