Określ współrzędne geograficzne Londynu, Moskwy, Nowego Jorku,
Sydney, Kairu, Kapsztadu.
Określ różnice długości geograficznej między:
Londyn- Moskwa,
Moskwa- Nowy Jork,
Nowy Jork- Kair,
Kair- Sydney,
Sydney- Kapsztad,
Kapsztad- Londyn.

3

Odpowiedzi

2009-11-23T19:23:22+01:00
Współrzędne geograficzne :

Kair - Afryka 29°W , 36°N
Sidney - Australia , 25°S , 153°W
Londyn - Europa , 53°W , 23°N
New York - Ameryka Północna , 28°W , 74°N

Miałam tylko tyle w zeszycie ; )
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:26:50+01:00
1.
Londyn: 51° 30' N 00° 07' W
Moskwa: 55° 45' N 37° 37' E
Nowy York: 40° 42' N 74° 00' W
Sydney: 33° 52' S 151° 12' E
Kair: 30° 03' N 31° 14' E
Kapsztad: 33° 58' S 18° 25' E

2.
Londyn- Moskwa: 37° 37' E - 00° 07' W = 37° 30' E
Moskwa- Nowy Jork: 74° 00' W - 37° 37' E = 36° 63' W
Nowy Jork- Kair: 74° 00' W - 31° 14' E = 42° 86' W
Kair- Sydney: 151° 12' E - 31° 14' E = 119° 98'
Sydney- Kapsztad: 151° 12' E - 18° 25' E = 132° 87'
Kapsztad- Londyn: 18° 25' E - 00° 07' W = 18° 18'
9 3 9
2009-11-23T22:27:22+01:00
Sydney 33*52'S,151*12'E
Kair 30*N,31*E
kapszad 34*S 18*E
Londyn 51*30'N 0*07'W
moskwa 55*45'N 37*37'E
nowy jork 40*42'N 74*W

Ale tego dalej nie wiem pomoglem na tyle ile moglem ;{
7 3 7