Siemka jeśli możecie to rozwiążcie to zadanie :

Które sposoby otrzymywania energi elektrycznej nie zakładają wykorzystania paliwa (nie zanieczyszczają atmosfery,czyli są ekologiczne) ? Jest to zadanie z techniki ale nie ma tu takiego przedmiotu ;]wiec dałem infe

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:19:11+01:00
- elektrownie wiatrowe - wykorzystują ruchy powietrza
- elektrownie wodne - wykorzystują prądy wodne
- wykorzystywanie energii płynącej z promieni słonecznych przez magazynowanie jej w bateriach słonecznych
- wykorzystywanie energii z gromadzących się na wysypiskach gazów - może źródło nie jest zbyt ekologiczne, ale już energia z niego zdobyta tak
2009-11-23T19:19:15+01:00
To sa żródla odnawialne czyli takie jak :):)
bopaliwa, biomasa, biogazy, energia wodna, energia sloneczna, energia z baterii slonecznych oraz wiatrakow
i to juz :):)
2009-11-23T19:21:29+01:00
Energia słoneczna
turbiny wodne
wiatraki