Zad 1. Wagon o długości 8,3m. szerokości 2,8m. i wysokości 1,7m. napełniony jest do połowy piaskiem. Oblicz objętość piasku.

Zad. 2. Sala ma wymiary: długość-12m. szerokość-10m. i wysokość-3m. Na jedną osobę przypada 15m3 (centymetrów sześciennych) powietrza. Dla ilu osób przeznaczona jest ta sala?

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T19:24:50+01:00
Zad1
V=abc
V=2,8*1,7*8,3=30,508

30,508/2=19,754

zad2
V=10*12*3=360
360/15=24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:25:01+01:00
1.
V=a*b*c
V= 8,3m*2,8m*1,7m= 39,508 m3

Odp. Objętość piasku wynosi 39,508 m3.

2.
V=a*b*c
V= 12m*10m*3m= 360 m3
360 m3 : 15 m3= 24

Odp. Klasa jest przeznaczona dla 24 osób.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T19:28:26+01:00
H=1,7m:2=0,85m
P=8,3x2,8x0,85=19,754m3

12x10x3=360m3
360:15=24
dla 24 osób