Odpowiedzi

2009-11-23T20:00:43+01:00
W życiu staram kierować się rozumem ale niekiedy „nie da się” powstrzymać emocji. Rozum podpowiada w wielu sytuacjach np. „nie oceniaj nikogo po wyglądzie” wtedy uczucia mogą zwieść. W życiu najłatwiej kierować się odczuciami ale Rozsądkiem lepiej.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:05:20+01:00
W życiu nie można kierować się jedynie uczuciami, bo sprawiłoby to, że wszyscy, nie bacząc na konsekwancje zaczęlibyśmy dążyć do obranego celu za przewodnika mając jedynie serce, które jak mówi przysłowie ("serce nie sługa") nie jest zależne od nas oraz czasem zupełnie ślepe.
Nie można również kierować się jedynie rozumem, gdyż powoduje to tak zwaną "martwicę społeczną". Każdy dąży to swoich celów, nie zwracając uwagi na innych oraz ich potrzeby czy krzywdy wyrządzone przez ludzi światu.
Według mnie, aby być dobrym człowiekiem należy znaleźć złoty środek i kierować się w życiu zarówno uczuciami jak i rozumem.
9 4 9