Odpowiedzi

2009-11-23T19:28:30+01:00
Zalety : szczera, pracowita, z poczuciem humoru
wady : bałaganiarstwo
zainteresowania : projektowanie, rysowanie, czytanie
moja przyszłość : projektantka mody
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:30:39+01:00
Jestem bardzo pracowitym i ambitnym człowiekiem. Niestety jak wszyscy ludzie posiadam wady jestem bardzo egoistycznym człowiekiem. Interesuje się piłką nożną, językami obcymi i narodowym, informatyką, WF-em i matematyką. Chciałbym zostać informatykiem bo tym się najbardziej interesuję. Aktualnie zajmuję się nauką bo chcę spełnić swoje zamierzania.
7 3 7
2009-11-23T21:54:30+01:00
Jestem bardzo miłą osobą, pozytywnie nastawioną do życia i zawsze uśmiechnięta.Myślę, że moją wadą jest to, że lubię nieraz sobie poleniuchować. Ogólnie interesuję się tańcem, oraz muzyką. W przyszłości chciałabym iść na kierunek fizjoterapii, ponieważ lubię w pewny sposób pomagać ludziom poprzez sprawiania im przyjemności itp. Oprócz tego chciałabym, również troszkę jakoś zajmować się tańcem np. być jakąś instruktorką tańca.
4 3 4