Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:30:24+01:00
To zanczy ze Kosciol jest tak jakby posrednikiem w kontaktkach ludzi z Bogiem, bo należąc do wpo;noty Kosciola, czlowiek moze lepiej doswiadczyc Boga i mocniej w Niego wierzyc. Przynaleznosc do wspolnoty Kosciola "otwiera" nam dzrwi do spotkania z Bogiem...
mam nadzieje ze pomoglem, chociaz troche
24 3 24
2009-11-23T19:50:58+01:00
Głową Kościoła jest Chrystus, czyli Bóg. Założył Wspolnote i opiekuje sie kazda osoba nalezaca do niej. Kościół nie może istniec bez ludzi i bez Boga. wyrozniaja go zasady przekazane przez Boga oraz cel, ktorym jest trwanie w miłości i jednosci z Trójcą Św.
18 3 18
2009-11-23T22:24:30+01:00
To znaczy ze tam spotykamy sie z Bogiem.
13 3 13