Odpowiedzi

2009-11-23T19:33:35+01:00
Best wishes glücklich und fröhlich Weihnachten und allen Wohlstand und Erfolg im kommenden Jahr.

Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w nadchodzącym roku.

Merry Christmas World
und viele glückliche Momente
im kommenden Jahr 2010.

Wesołych Świat Bożego Narodzenia
oraz wielu radosnych chwil
w nadchodzącym 2010 roku.
43 3 43
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:34:00+01:00
Idą święta, idą święta,
Każda buzia uśmiechnięta.
Z nieba biały śnieżek leci,
Już dzieciątko spieszy się do dzieci
Jest mroźna, świąteczna noc,
Pod choinką prezentów moc.
Teraz opłatkiem się podzielimy.
Wszyscy święta bardzo lubimy!

A teraz po niemiecku: ;)
Die Feiertage schreiten voran,
die Feiertage schreiten voran,
jeder lächelnd Mund.
Aus dem Himmel fliegt der Weiße der Schneebälle,
schon beeilt das Baby sich zu Kindern die frostige,
feierliche Nacht ist,
unter dem Nadelbaum der Geschenke Menge.
Jetzt werden wir Oblate teilen.
Alle die Feiertage mögen wir sehr!
=)
69 4 69
2009-11-23T19:53:48+01:00
Ich wünsche Ihnen einen schönen Urlaub, Gesundheit und Glück und Wohlstand zu kommen, gilt für alle Ihre tiefsten Träume.
Na polski-Życzę ci wszystkiego najlepszego z okazji świąt, dużo zdrowia szczęścia i pomyślności oraz aby się spełniły wszystkie twoje najskrytsze marzenia.
33 3 33