Odpowiedzi

2009-11-23T19:38:00+01:00
120000zł/6.78=17699.115 funtów z dokładnoscią do 1 =17699 funtów
odpowiedz
po zamianie 120 tys zł na funty otrzymał ich 17699
2009-11-23T19:38:29+01:00
Robisz proporcje
1funt - 6.78 zł
x funtów - 120000zł

x=1funt*120000zł/6.78zł
x=17699 (w przybliżeniu oczywiście)
Odp:Otrzymał 17699 funtów.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:42:09+01:00
120 000/6.78=17699,11 w zaokrągleniu 17699 funtów