Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:00:25+01:00
1.B
2.D
3.A
4.C
5
.nie wiem
6
7,5*12=90m2
90/24=3.75razy
3,75 zaokglanie do 4
trzeba napełnić zbiornik 4 razy
7
nie wiem
2009-11-23T22:16:32+01:00
1.
72*100dag=7200
7200:60=120
Odp. B
2.
Z tw. pitagorasa
x=√((18-12)²+8²)
x=√(36+64)
x=√100
x=10
Odp. D
3.
800=5%
x=100%
5x=80000/:5
x=16000
Odp. A
4.
40 000km=40 000 000 00cm
40 000 000 000:80=50 000 000
Czyli 1:50 000 000
Odp. B
5.
Pole=Pole podstawy*wysokość
Pole podstawy to a²√3/4 bo to trójkąt równoboczny
Więc V=(25*1,73/4)*18=194,625 cm³ w metrach jest 1000000 razy mniej więc 0,000194625 m³
Pole=2*Pole podstawy+3*pole boczne
100*(2*(25*1,73/4)+3*5*18) <= pole stu
100*(21,625+270)=29162,5 cm² i w metrach jest 10000 mniej czyli 2,91625 m²
6.
12*7,5=90
90:24=3,75 czyli trzeba 4 razy napełnić zbiornik.
7.
x-album y-smok
11x+5y=40
4x+2(y-1,5)=12

11x+5y=40
4x+2y=15/:2

y=7,5-2x

11x+5(7,5-2x)=40
x=2,5
y=7,5-2x
y=2,5

x=2,5
y=2,5