Odpowiedzi

2009-11-23T19:45:33+01:00
Uzycie broni jadrowej w dzisiejszym swiecie moze doprowadzic do duzej zagłady ludzkoaci poniewaz takie miasto jak tokio ma pdromna populacje na niewielkim terenie jest to uzycie niezgodne z prawem jest to bron niekonewncjonalna tak ze zabroniona . szkody wyrzadzone uzyciem tej broni beda ogromne odczyuja ta mieszkancy pobliskich miejscowosci jak i reszta ludzkosci chodzcby wybuch w czarnobylu odczuty w całej europie . opad promienoitwórczy zabije reszte ludzi co przezyja wybuch jak bedzie zbierał zniwo jesli spadnie w postaci deszczu na inne miasta oddalone setki kilometrów od wybuchy . skutki beda niewobrazalne .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:07:13+01:00
Weźmy pod uwagę to że Rosja i USA to największe mocarstwa biorąc pod uwagę rozwój broni jądrowej gdyby jedno państwo wystrzeliło taką broń w kierunku drugiego państwa doprowadziło by to do zagłady biorąc pod uwagę opad radio aktywny oraz zabici przez fale uderzeniową.