Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:10:07+01:00
Patriotyzm romantyczny był wielkim przywiązaniem do ojczyzny, postacie które znamy z epoki romantyzmu z wielką odwagą szły do walki o ojczyznę i wcale sie tego nie wstydziły. Ludzie wtedy byli bardzo dumni z tego że walczą o Polske i że kochają swój kraj.
Obecnie możemy spotkać wiele przypadków w których ludzie nie szanują symboli narodowych, nie chodzą na wybory (co jest niejako ich obowiązkiem, nie nakładanym odgórnie ale moralnym)
Wiele osób wyjeżdża za granicę i juz nigdy nie wraca. W epoce romantyzmy człowiek który opuszczał ojczyznę był w wielkiej rozpaczy, natomiast współcześnie przychodzi to z wielką łatwością.
115 2 115
2009-11-23T20:31:10+01:00
W dawnych czasach patriotyzm-romantyzm to walczyć za ojczyznę, a często i oddać życie.

W naszych czasach młodzież nie zna nawet historii.
Dlatego
Młodzież powinna znać historię Polski i identyfikować się z nią.
Powinien interesować się nią i się w nią "zatopić".

Dlatego patriotyzm-romantyzm różni się o bardzo dużo niż współczesny patriotyzm.


*takie jest moje zdanie.
63 2 63