Odpowiedzi

2009-11-23T19:40:28+01:00
Według nie jest to dokument bo.opisuje wydarzenie które miało miejsce w przeszłości
2009-11-23T19:41:45+01:00
Syzyfowe prace nie są dokumentem, gdyż nie zawierają dokładnego opisu czasu w którym działa się akcja historii, ani żadnego historycznego zdarzenia oraz nie ma w nim wzmianek o zmianie prawa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:41:51+01:00
Myśle ze tak, Stefan Żeromski opisuje swoje lata dziecinstwa, przedstawia swoje doswiadczenia z tego okresu, przedstawil obraz szkoły w tamtych czasach, walke polskich dzieci, mlodziezy z rusyfikacja. Dzieki tej ksiazce wiemy jak wygladaly lata walki z rysyfikacja, które byly bezcelowym wysilkem Rosjan