Odpowiedzi

2009-05-19T14:53:48+02:00
Narysuj sobie najpierw tabelkę mam nadzieje ze wam pani pokazywała;) jak narysujesz to podziel na 3 kolumny i wpisz w 1 '-2' w drugiej '0' a w 3 '2' a a nstępnie za x podstaw liczbe z tabelki do wzoru funkcji.. najpierw wstaw -2 a potem wychodzi ci y pierwszy i tak zrób z zerem i 2 a potem rysujesz wykres i umieszczasz punkty na wykresie;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-19T15:03:19+02:00
Podstawia sie normalnie liczby pod x i najlepiej wybrac takie x by latwo obliczyc y:
tabelka:
x|-1/4| -1/2| -1 | 1 | 1/2|1/4 <~~ najlepiej miec 6 punktów;)
y|5 | 3 | 2 | 0 | -1| -3

mozna jeszcze napisac zalozenie ze x ma byc rozne od 0(przekreslony znak =) bo przez 0 nie dzielimy!